2011 m. sausio 20 d., ketvirtadienis
Mazda 5 pristato naują turbodyzelinį variklį
Mazda Motor ir toliau tobulina savo variklių gamą.
Vienatūris mazda 5 europos rinkose gaus naują ekonomišką 1,6 litro turbodyzelinį variklį. Šis variklis pakeis seną dyzelinį 2 litrų , bet naujasis nieko nenusileidžia savo charakteristikomis.
Naujasis turbodyzelinis variklis išsprendė kelis klausimus: tapo ekonomiškesnis, su nauju varikliu automobilis lengvesnis, taip pat lengvai įtilpo į Euro 5 standartą.
Variklio cilindrų blokas pilnai aliumininis - tai ženkliai palengvina variklį prieš savo 2,0l pirmtaką, sumoje laimėjimas 120 kg. Prie viso to dinamika tik pagerėjo, tvirtina Mazda Motor. Naujas turbodyzelinis variklis 5 AG galingesnis, jo galingumas sudaro 115 AG , sukimo momentas 270 Nm. O ekonomija padidėjo , dabar važiuojant mišriu ciklu (miestas/užmiestis) automobilis suvartoja 5,2l/100km. Padidėjo variklio ekologiškumas 13,2% , dabar CO2 emisija 138 g/km .
Pasiekti Euro5 standartus padėjo, sumažinta kompresija (16:1), patobulinta sudegusių dujų sistema (EGR).
Su šiuo varikliu mazda5 iki 100km/h įsibėgėja per 13,7s , maksimalus greitis 180km/h.
Vienatūris mazda5 standartinėje komplektacijoje turi kondicionierių, el. veidrodėlius, audio sistema su 4 garsiakalbiais. Minimalios saugos sistemos ABS+EBD , antipraslydimo sistema (TCS), stabilumo kontrolė (DSC) ir 6 oro pagalves.
Kaina su šiuo nauju varikliu neskelbiama.
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą