Subscribe in a reader

2011 m. spalio 8 d., šeštadienis

Opel Zafira Tourer


„Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“

Gamintojo nuotr. / „Opel Zafira Tourer“ bus gaminama greta klasikinės „Zafira“

„Opel Zafira Tourer ecoFLEX“ - ekologiška ir talpi. Debiutas kitą pavasarį


„Opel“, po naujos „Zafira Tourer” prekybos Vakarų Europoje pradžios šį rudenį klientams pasiūlys ir itin mažos taršos „ecoFLEX” septynvietę šio vienatūrio versiją. Joje įmontuota „Start/Stop" sistema bei „ecoFLEX” technologijos, kurių dėka „Opel Zafira Tourer 2,0 l CDTI ecoFLEX“ anglies dvideginio tarša tik 119 g/km. Tokia emisija yra mažiausia kompaktiškų vienatūrių klasėje.

Kaip ir kiti Opel modeliai su „ecoFLEX“ technologija, „Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX“ paneigia nuostatą, kad mažesnis degalų naudojimas ir mažesnė tarša turi neigiamą poveikį efektyviam automobilio valdymui. 130 AG 2,0 l, keturių cilindrų turbodyzelinis variklis su „Common-rail„ sistema, kuri užtikrina optimalų degalų degimo procesą bei mažesnę trintį, 100 km sunaudoja tik 4,5 l degalų. Maksimalus automobilio greitis - 193 km/h. 100 km/h išvystomas per 11,4 s. Efektyvaus dyzelinio agregato ir mažesnio perdavimo skaičiaus šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės derinys puikiai subalansuoja automobilio eksploatacines savybes ir degalų sąnaudas.

Siekiant pagerinti aerodinamiką, kėbulas buvo pažemintas 10 mm, o radiatoriaus grotelėse įmontuoti oro aptakai, leidžiantys nukreipti oro pasipriešinimą. Oro aptakai, kai važiuojama lėtai, būna vienoje padėtyje, kai greitai – keičia padėtį, kad sumažintų oro pasipriešinimą. Dėl geresnės kėbulo aerodinamikos sumažėja degalų sąnaudos, tuo pačiu ir CO2 tarša.

Šalia spidometro ir tachometro įmontuotas pavarų perjungimo indikatorius perspėja vairuotoją kada yra tinkamas momentas perjungti aukštesnę pavarą. Tai padeda dar labiau taupyti degalus.

Visuose „Zafira Tourer“ oro kondicionavimo kompresorius įsijungia tik tuomet, kai tai būtina Optimizuota variklio valdymo sistema, kurią keturių cilindrų, 2,0 l, 96 kW/130 AG turbodyzeliniam varikliui sukūrė „Opel“ inžinieriai, garantuoja geriausią ekonomiškumą. Maksimalus 300 Nm sukamo momentas pasiekiamas esant 1.750–2.500 aps./min. Naujoji daugiataškė degalų įpurškimo sistema degalus įpurškia esant 1600 bar slėgiui ir taip gerina degimo procesą, mažina degalų sąnaudas. Variklio trinčiai mažinti, velenui naudojami adatiniai guoliai. Cilindrų slėgio davikliai prie kaitinimo žvakių („Clean Tech“ degimo technologija) leidžia labai tiksliai kontroliuoti degimo procesą. Tepalo siurblys sukuria tik reikiamą slėgį. Viską valdo variklio valdymo modulis, padedantis mažinti anglies dvideginio taršą.

Optimaliam variklio energijos valdymui „Opel“ inžinieriai sukūrė unikalią stabdymo energijos kaupimo sistemą. Ji lėtėjimo metu gautą perteklinę energiją generatoriaus pagalba paverčia elektros energija ir krauna bateriją. Šis procesas vyksta automatiškai, kai tik vairuotojas nustoja akceleruoti ar pradeda stabdyti. Visuose „Zafira Tourer“ modeliuose oro kondicionavimo kompresorius įsijungia tik tuomet, kai tai būtina.

„Opel“ sukurta „Start/Stop“ įranga nuo 2012 m. pavasario bus montuojama į 30 skirtingų modelių ir modifikacijų ir tai leis prisitaikyti prie aplinkosauginių reikalavimų. Esant „Start/Stop“ įrangai, variklis išsijungia automatiškai, kai vairuotojas įjungia neutralią pavarą, atleidžia sankabos pedalą. Judant mažu atstumu, pvz, kamštyje, vairuotojas gali mygtuko pagalba išjungti „Start/Stop“ sistemą pasirinkęs „eco“ funkciją.

www.vienaturis.lt

3 komentarai:

  1. Rinkausi tarp šio automobilio ir toyota auris. Zafira- puikus šeimyninis automobilis- tokio automobilio norėjo mano žmona, bet aš nusipirkau toyota auris 2,2 dyzeliniu varikliu. Gal tuo metu atrodė kvailas pasirinkimas neturėti didelio automobilio, bet labai jau gerą variantą čia radau http://lt.brcauto.eu/automobiliai/marke/toyota/modelis/auris ir nesigailiu. Eina kaip žvėris, o žmonai nupirkau po maždaug metų didesnę.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vairuoju šį automobilį jau 2 metus ir esu labai patenkinta. Iš pradžių jis man tikrai nepatiko, nes iš mažos mašinytės persėdau į šią ir atrodė, kad brauksiu visus kampus, o apie parkavimą išvis tyliu. Tačiau greitai susigyvenau. Puikus automobilis keliaujant, o kas svarbiausia saugus bei talpus :) Rinkausi su automatine pavarų dėže, nes didmiestyje su mechanine pasimokiau, kad geriau nevažinėti (ypač per kamščius) :)

    https://www.verslovaldymosistemos.eu/

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šis automobilis yra tikrai iš tiesų ekonomiškas, važinėjau su tokiu tai valgė apie 6-7 l/100 km. Turėdamas visai padorų bruto atlyginimą, galėjau sau leisti važinėti su tokio modelio naujesniu automobiliu ilgus metus.

    AtsakytiPanaikinti